آخرین اخبار
کد مطلب: 125624
سازمان خصوصي سازي اعلام کرد؛
آغاز پرداخت مرحله جديد سود سهام عدالت از نيمه اول تير
تاریخ انتشار : 1397/03/21 08:57:46
نمایش : 1609
سازمان خصوصي سازي از پرداخت مرحله جديد سود سهام عدالت از نيمه اول تيرماه امسال خبر داد و گفت: از ۳۱ خرداد به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت براي ثبت شماره شبا از دسترس خارج مي شود.
به گزارش سلام لردگان ؛ به نقل از سازمان خصوصي سازي، دريافت شماره شباي بانکي مشمولان جهت واريز سود سال مالي ۱۳۹۵ شرکتهاي سرمايه پذير به حساب مشمولان در حالي از ۲۰ فروردين ماه سال ۹۶ تا به امروز از طريق سامانه سهام عدالت صورت مي گيرد که اين سازمان با صدور اطلاعيه شماره ۱۳ خود در تاريخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۰اعلام کرد: دريافت شماره شباي حساب بانکي مشمولان تا ۳۱ خردادماه جاري ادامه خواهد داشت و از اين تاريخ به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دريافت شماره شباي مشمولان براي بروزرساني و همچنين بررسي در خصوص نحوه ادامه دريافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج خواهد شد و امکان ثبت شماره شباي بانکي جديد در اين سامانه فراهم نخواهد بود.

بر اساس اين اطلاعيه؛ لذا از مشمولان عزيز که تا به حال موفق به وارد کردن شماره شباي بانکي خود به سامانه سهام عدالت نگرديده اند، درخواست مي گردد تا از فرصت باقيمانده تا پايان خردادماه جهت ثبت شماره شباي بانکي خود استفاده نموده و طي فرصت مذکور مبادرت به ثبت شماره شباي بانکي خود در سامانه سهام عدالت به نشاني اينترنتي www.samanese.ir کنند.

شايان ذکر است ساير خدمات اين سامانه طي دو هفته مذکور کماکان به عموم مشمولين ارائه مي گردد.

بيش از ۳۸ ميليون و ۸۰۰هزار نفر تا کنون سود سهام عدالت دريافت کرده اند

همچنين بر اساس اعلام سازمان خصوصي سازي، بيش از ۳۸ ميليون و ۸۰۰هزار نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون حدود ۳هزار و ۲۰۰ميليارد تومان سود سهام عدالت دريافت کرده اند.

از ۲۰ فروردين ماه سال ۹۶ تا به امروز اين امکان در سامانه سهام عدالت فراهم شده است که مشمولان با ورود به اين سامانه و درج شماره شباي حساب بانکي خود از سود سال مالي ۹۵ شرکتهاي سرمايه پذير برخوردار شوند.

بر اين اساس در اين مدت بيش از ۴۲ميليون نفر از مشمولان به سامانه سهام عدالت مراجعه و خدمت دريافت کرده‌اند که در اين ميان حدود ۳۸ميليون و ۸۰۰ هزار نفر تا کنون سود سهام عدالت خود را به طور کامل دريافت کرده اند و سود اختصاص يافته به اين دسته از مشمولان مبلغ حدود ۳هزار و ۲۰۰ميليارد تومان بوده است.

اين در حالي است که همه مشمولاني که تا ششم ارديبهشت ماه سالجاري اقدام به ثبت شماره شباي خود در سامانه سهام عدالت کرده اند سود خود را به صورت کامل دريافت و تسويه حساب کرده اند و بقيه مشمولاني که از اين تاريخ و تا پايان خرداد ماه ۹۷ شماره شباي حساب بانکي خود را در اين سامانه ثبت کرده و يا خواهند کرد نيز از نيمه اول تيرماه امسال سود سهام عدالت خود را دريافت خواهند کرد.

همچنين لازم به ذکر است که تا کنون حدود ۳۹ ميليون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شباي بانکي خود را به اين سامانه وارد کرده‌اند.

اعلام نحوه انتقال سهام متوفيان در هفته نخست تيرماه

بر اساس اين گزارش، همانگونه که سازمان خصوصي سازي قبلا اعلام کرده بود از هفته نخست تيرماه نيز از سوي اين سازمان شرايط و جزئيات نحوه انتقال سهام متوفيان سهام عدالت به وراث قانوني و چگونگي ثبت شماره شباي آنان به منظور برخورداري از سود اطلاع رساني خواهد شد.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس